torsdag 1 maj 2008

Ibland blir det bara fel..

Hmm.. ibland spelar det ingen roll hur man gör så blir det fel..
Om man berättar en sak så låter det konstigt även om det är en bagatell och om man inte gör det så verkar det som man döljer nått.

Jag är dörrvakt nu för tiden så jag slipper iofs fundera på saker och ting =)

Idag va jag och hälsade på polaren som körde in i en vägbom med skotern, han såg ut som en knarkare och hade gått ner massor i vikt stackarn. Men kul att se att han lever och blir bättre och bättre, är kanske ett gäng fingrar som ryker.. Tragiskt, han och flickvännen har förlovat sej men förmodligen ryker båda ringfingrarna så han får limma eller tejpa fast ringen eller nått..

Humorn fanns kvar iaf och det kommer bli skit kul att göra en high...two? three?
Eller som han sa: Nu finns det en till "no finger" i njurunda. (En tjej som kallas det)

Hehe jaaah måste skriva en rad om henne.. Det här e lite taskigt men hon föddes harmynt och med outvecklade fingrar den stackarn. Jag och mina polare kan ha ganska grova skämt när vi sätter igång..
Nåväl, en polare råkade hamna i säng med nofinger. När han vaknade upptäckte han att hon snott hans halsband varpå han kläcker kommentaren: Aaa Det va väl en jävla tur att hon inte har alla fingrar för då hade hon snott TV:n oxå. haha ap kul!
Skämt som: Ja alla har vi våra skelett i garderoben,.. -A fast vissas skelett har färre antal ben..

Diverse censurerade skämt förekommer oxå :P

Inga kommentarer: